Razem 0,00 zł

Zobacz koszyk Przejdź do zakupu

Kupujesz prosto od polskiego producenta. Szczegóły

Razem 0,00 zł

Przejdź do oferty

Unia Europejska

PON - PT: 0900 - 1700

Biuro obsługi klienta

 

Salon firmowy

Znajdziesz nas tutaj:

Ul. Wiślana 25, 85-773 Bydgoszcz - w pobliżu salonu Ikea oraz sklepu Lidl

Godziny pracy:

Pon - Pt: 900 - 1700

Sobota: 900 - 1400

 
negocjuj
koszyk
0
0
0 zł

Aktualności

Standardy obsługi Klienta w The Beds

 W The Beds pomocną, przyjazną i kompetentną obsługę klienta stawiamy na pierwszym miejscu- zarówno na etapie sprzedaży, ale również (a nawet „zwłaszcza”) już po zakupie. Pragniemy podzielić się z Państwem naszymi standardami i pokazać wartości, które wyznają nasi konsultanci i doradcy.

 

Klienci zainteresowani zakupem mebli The Beds, mają możliwość kontaktu z naszym sklepem internetowym nie tylko poprzez tradycyjne formy takie jak telefon, czy e-mail. Dostępna jest również wygodna opcja czatu z konsultantem.

 

Platforma ta umożliwia pracownikom z działu obsługi komunikowanie się w czasie rzeczywistym z klientami odwiedzającymi witrynę sklepu The Beds. W dolnym prawym rogu widoczne jest wyświetlane na stronie internetowej okno rozmowy wraz ze zdjęciem konsultanta. Wystarczy podać adres email i można rozpocząć chat z konsultantem, uzyskując tym samym odpowiedzi na wszystkie pytania bez konieczności fizycznego odwiedzania sklepu i oczekiwania na odpowiedź.

 

Pomocną kwestią w doborze gatunku i wykończenia drewna (oferujemy Państwu aż 20 opcji wykończenia każdego mebla) jest możliwość otrzymania przez klienta darmowych próbek drewna.

 

Obrazują one rzeczywiste wybarwienie oraz dostępne gatunki drewna. Kurier dostarczy darmowe próbki następnego dnia, dzięki czemu można swobodnie dopasować meble do wnętrza, w tym np. do koloru podłogi, czy ścian..

 

Klienci The Beds maja również możliwość modyfikacji zamówionych mebli, zmiany ich rozmiaru, czy dopasowania mebla do własnych potrzeb. Mając na uwadze wygodę naszych klientów, wdrożyliśmy unikatowy system ofertowania, który umożliwia uzyskanie najkorzystniejszych warunków zakupu oraz dokonanie modyfikacji w wybranych produktach..

 

Po dodaniu produktów do koszyka, można za pomocą przycisku na stronie „negocjuj” złożyć zapytanie ofertowe i podać swoją propozycję ceny, czy dodać wszelkie uwagi lub zmiany do zamówienia. Nasz konsultant przeanalizuje Państwa zgłoszenie i zaproponuje najlepsze dla Państwa rozwiązanie.

 

Po wynegocjowaniu ceny poprzez indywidualne konto można dokonać zakupu. Na stronie produktu, tuż obok ceny produktu znaleźć można aktualne terminy realizacji, uwzględniające bieżące cykle produkcyjne. Dla przykładu: dla zamówień przyjmowanych do dnia 27 października termin realizacji przypada między 18 a 23 listopada.

 

Oczywiście zaraz po zakupie, drogą mailową, otrzymujecie Państwo informację z potwierdzeniem terminu realizacji zamówienia. Dodatkowo na 3 dni przed planowaną wysyłką wysyłamy Państwu kolejne przypomnienie wraz z numerem kontaktowym do przewoźnika, który dostarczy Państwa meble. Przy okazji przypominamy, że meble The Beds dostarczamy Państwu tylko za pomocą naszych zaufanych dostawców, zaś sama dostawa oraz wniesienie są gratis!

Nasi konsultanci pozostają w kontakcie z Państwem na każdym etapie procesu decyzyjnego i sprzedażowego. Możemy również poszczycić się wyjątkowo przyjazną, pro-kliencką polityką reklamacyjną. Żadna wątpliwość nie pozostaje bez wyjaśnienia, a żadne pytanie bez odpowiedzi. 

 

W naszym sklepie jesteście mile widzianymi gośćmi- również po zakupie :)

 

Skontaktuj się z nami!

Salon ekspozycji będzie zamknięty w dniach: 23.12.2023 / 24-26.12.2023 / 01.01.2024 / 06.01.2024
Zapraszamy Państwa w dniach: 27-30.12.2023 / 02-05.01.2024

Sprzedaż / Salon firmowy

Patryk Rulewski

Konsultant ds. sprzedaży

 

pon - pt:

sob:

0900 - 1700

0900 - 1400

 
 

Realizacja zamówień

Paulina Bąk

Realizacja zamówień

 

pon - pt:

0700 - 1500

 
 

Informacje o dostawie

Dawid Jendraszak

Specjalista ds. logistyki

 

pon - pt:

0600 - 1400

 
 

Obsługa posprzedażna

Mirosław Antul

Konsultant ds. obsługi
posprzedażnej

 

pon - pt:

0700 - 1500

 
 

Płatności i faktury

Monika Wojasińska

Specjalista ds. rozliczeń

 

pon - pt:

0700 - 1500

 
 

Nie masz jeszcze konta?

Zarejestruj się