Razem 0,00 zł

Zobacz koszyk Przejdź do zakupu

Kupujesz prosto od polskiego producenta. Szczegóły

Razem 0,00 zł

Przejdź do oferty

Unia Europejska

PON - PT: 0900 - 1700

Biuro obsługi klienta

 

Salon firmowy

Znajdziesz nas tutaj:

Ul. Wiślana 25, 85-773 Bydgoszcz - w pobliżu salonu Ikea oraz sklepu Lidl

Godziny pracy:

Pon - Pt: 900 - 1700

Sobota: 900 - 1400

 
negocjuj
koszyk
0
0
0 zł

Częste pytania FAQ

Producent i sklep

 

1. Kto jest producentem mebli drewnianych dostępnych w sklepie The Beds?

 

Producentem mebli drewnianych The Beds jest właściciel marki – firma STWD Roman Bilecki z Bydgoszczy. Wszystkie meble drewniane w naszej ofercie mają polskie korzenie – wytwarzane są z rodzimych gatunków drewna, przez wykwalifikowanych, polskich pracowników, w bydgoskim zakładzie produkcyjnym.

 

2. Jak składać zamówienie?

 

Zamówienia możesz składać na kilka sposobów. Najszybszym są samodzielne zakupy na stronie www.beds.pl. Przejrzysta strona internetowa pozwoli Tobie na wybór interesującego Cię mebla i dodanie go do wirtualnego koszyka. Klika kroków i zamówienie złożone. Zakupów możesz dokonać także telefonicznie. Nasi Konsultanci odpowiedzą Tobie na nurtujące pytania i złożą zamówienie w Twoim imieniu, które należy potwierdzić poprzez linki wysłany na Twój adres mailowy. Możesz także odwiedzić nas w bydgoskim salonie firmowym przy ul. Wiślanej 25, złożyć zamówienie i czekać na dostawę mebli.

 

3. Gdzie można zobaczyć meble The Beds na żywo?

 

Meble marki The Beds możesz zobaczyć i wypróbować w salonie firmowym, który znajduje się przy ul. Wiślanej 25 w Bydgoszczy (salon obecnie jest przearanżowywany). Pamiętaj, że w ofercie naszego sklepu jest ponad 700 mebli. Nie wszystkie zmieszczą się w naszym salonie. Aby upewnić się, czy interesujący Cię mebel możesz zobaczyć – zadzwoń. Nie szukaj telefonu ;) Oto on: 535- 410-808 lub 810.

 

4. Jak długo trwa gwarancja udzielana na meble drewniane?

 

Znamy wysoką jakość naszych mebli, dlatego udzielamy na nie 10-letniej gwarancji. To aż 8-lat dłużej, niż przewiduje ustawowy termin.

 

5. Czy udzielacie gwarancji na meble, których nie produkujecie?

 

Odpowiedzialność za meble innych producentów (łóżka tapicerowane, materace, stelaże, krzesła tapicerowane na metalowych i drewnianych nogach) bierzemy na siebie nieco krócej, niż w przypadku mebli drewnianych – udzielamy na nie 2 letniej gwarancji.

 

 

 

Zamówienie i realizacja

 

1. Jaki jest czas oczekiwania na realizację zamówienia?

 

Terminy realizacji zamówienia zależne są od cyklu produkcyjnego. Nie jesteśmy sieciówką, nie produkujemy masowo, ale aby mieć meble The Beds warto poczekać. Terminy realizacji i dostaw zamówienia podane są w postaci kilkudniowych przedziałów na stronie, przy każdym produkcie. O dokładnym dniu i godzinie dostawy poinformujemy drogą telefoniczną i/lub mailową z około tygodniowym wyprzedzeniem. W kwestiach dostaw możesz w każdej chwili skontaktować się z naszym logistykiem pod numerem telefonu: 535 410 755

 

2. Jak dostarczane są zamówione meble?

 

Bezpiecznie i terminowo! Meble dostarczane są za pośrednictwem sprawdzonych, współpracujących z nami prywatnych przewoźników. Firm kurierskich unikamy "jak ognia" - niestety nie są one gotowe na dostawy dużych, ciężkich i wymagających zachowania najwyższej ostrożności mebli. Dzięki temu możemy zagwarantować zawsze bezpieczny i terminowy transport wraz z wniesieniem produktów - a w razie potrzeby dysponują Państwo także bezpośrednim numerem telefonu do kierowcy. Taka usługa jest jednak kosztowna tym bardziej, że nasze meble są transportowane zawsze z siedziby firmy bezpośrednio do Państwa - bez przeładunków i niepotrzebnych przestojów. Stąd w naszym sklepie pobieramy opłatę 30,00 zł, 180,00 zł, 280,00 zł lub 420,00 zł za transport i wniesienie (w zależności od łącznej wagi zamówienia). W przypadku gdy nie możesz odebrać przesyłki we wskazanym przez nas terminie, na Twoje życzenie możemy ją wysłać za pośrednictwem firmy kurierskiej - jednak bez usługi wnoszenia produktów. Możliwy jest także darmowy odbiór osobisty zamówienia w siedzibie firmy, w Bydgoszczy.

 

3. Czy możliwa jest wysyłka mebli za granicę?

 

The Beds przekracza granice Polski i dostarcza meble do krajów członkowskich Unii Europejskiej, po to, aby nie tylko Polacy mieszkali pięknie. Koszty takich dostaw ustalamy jednak indywidualnie.

 

4. Czy sklep oferuje wniesienie i montaż mebli?

 

Dbając o pełnię Twojego komfortu zawsze wnosimy zamówione przez Ciebie meble pod wskazany adres. Zdecydowana większość naszych mebli przyjeżdża do Ciebie już przez nas zmontowana. Jednak niektóre produkty, ze względu na swoje gabaryty, wymagają montażu we własnym zakresie, są to: łóżka, szafy, stoły oraz półki i niektóre szafki nocne. Szacunkowy czas montażu podaliśmy w specyfikacji produktu.

 

 

 

Płatności i rabaty

 

1. Jakie są akceptowalne formy płatności?

 

PayPal, Przelewy24, przelew bankowy – 100% wartości zamówienia lub wpłata 30% zaliczki. W przypadku opłacenia części wartości koszyka, reszta kwoty powinna zostać uregulowana przelewem minimum 5 dni przed dostawą mebli na podstawie informacji udzielonej przez Dział Logistyki The Beds. Płatności elektroniczne wymagają dodatkowej opłaty pobieranej przez operatora płatności w wysokości 4% wartości zamówienia. Ta kwota zostanie doliczona do zamówienia w przypadku wyboru płatności poprzez system PayPal lub Przelewy24.

 

2. Kiedy uregulować resztę płatności w przypadku wpłaty zaliczki 30% wartości zamówienia?

 

Przelewem bankowym, najpóźniej 5 dni przed wysyłką zamówienia na podstawie informacji udzielonej przez Dział Logistyki The Beds

 

3. Czy mogę otrzymać rabat na zamówienie?

 

Wszyscy lubimy obniżki i promocje ;) Jako producent staramy się aby nasza oferta była konkurencyjna cenowo - u nas z pewnością nie przepłacasz! Pomijamy pośredników w postaci małych i dużych salonów meblowych. Dzięki temu ekskluzywne, wykonane w 100% z litego drewna dębowego i bukowego, meble możesz nabyć w cenie producenta. Prowadzimy akcje promocyjne obniżając ceny na niektóre nasze produkty. Przy większych zamówieniach wysokości rabatów udzielane są indywidualnie. Wystarczy zapytać Konsultanta o możliwość obniżenia wartości zamówienia, a ten zrobi wszystko, aby udzielić Tobie satysfakcjonującej zniżki.

 

4. Czy mogę negocjować cenę?

 

Dla urodzonych negocjatorów, którzy lubią się targować stworzyliśmy opcję negocjowania cen. Opcja ta dostępna jest w koszyku zamówienia. Służy do tego przycisk: NEGOCJUJ. Złóż zapytanie ofertowe, a nasz Konsultant wróci do Ciebie z odpowiedzią o możliwość obniżenia ceny mebla według Twojej prośby.

 

 

 

 

Materiał i zamówienia indywidualne

 

1. Z jakiego materiału wykonywane są meble?

 

Meble The Beds, od producenta, wykonywane są z litego drewna. Do wyboru: buk czysty, buk dziki (twardzielowy), dąb czysty oraz dąb dziki (sęczny) – w różnych opcjach wykończenia powierzchni drewnianej. Więcej o naturalnym drewnie przeczytasz w naszym poradniku. Nie masz czasu? Zadzwoń i zapytaj!

 

 

2. Co muszę wiedzieć o meblach drewnianych?

 

Lite drewno to materiał jedyny w swoim rodzaju - naturalny, piękny ale jednocześnie wymagający od użytkownika pewnej dozy uwagi i dbałości. Oto najważniejsze cechy drewna, o których musisz pamiętać:
>> drewno nie lubi wody i innych płynów - unikaj bezpośredniego kontaktu wilgoci z drewnem lub szybko reaguj wycierając powierzchnię mebla "do sucha";
>> drewno nie lubi nadmiernej wilgoci lub zbyt suchego powietrza - nie trzymaj mebli drewnianych w piwnicach (nawet w kartonie!) lub zawilgoconych pomieszczeniach np. takich gdzie właśnie skończył się remont; w okresie grzewczym staraj się aby powietrze nie było zbyt suche;
>> drewno w czasie użytkowania może delikatnie zmieniać swój kształt lub wymiary - jest to naturalne zjawisko dla drewna wynikające z jego cech takich jak higroskopijność i anizotropia;

 

3. Czy meble olejowane trzeba co jakiś czas powtórnie olejować?

 

Powtórne olejowanie jest bezpieczne dla powierzchni drewnianych i pomaga przywrócić im dawny blask. Zabieg ten możesz przeprowadzać wielokrotnie, znów ciesząc się meblem, który wygląda jak nowy. Olejowanie zdaje egzamin także w przypadku powstania na powierzchni mebla zabrudzeń oraz zadrapań. Drobnoziarnisty papier ścierny i olej meblowy poradzą sobie z wadą. Zastaw do samodzielnego odnawiania mebli drewnianych zamówisz u nas. Papier ścierny, puszka oleju w wybranym kolorze i włóknina – zostań złotą rączką ;)

 

4. Czy meble drewniane zmieniają po jakimś czasie kolor?

 

Proces zmiany koloru drewna jest naturalny i długotrwały. Zmiana koloru mebla w niczym nie umniejsza jego estetyce i jakości. Wręcz podkreśla jego naturalność. Musisz wiedzieć, że mebel narażony na długotrwałe działanie promieni słonecznych, po pewnym czasie, zmieni swój kolor, co będzie wynikiem naturalnych właściwości surowca. Radzimy oraz polecamy również zakup kompletu mebli w jednym zamówieniu. Meble będą się starzały wspólnie, zachowując zawsze ten sam odcień, a większe zakupy pozwolą także wynegocjować lepszą cenę z naszymi handlowcami ;).

 

5. Czy możliwe jest wykonanie mebli na specjalne zamówienie?

 

Oczywiście i zrobimy to z wielką przyjemnością. Wszystko po to, abyś był w pełni usatysfakcjonowany z zakupionych mebli, które będą jedyne w swoim rodzaju. Możliwość składania specjalnych zamówień – modyfikacji mebli lub wykonywania ich według własnego projektu dotyczy mebli drewnianych, których jesteśmy producentem. O szczegóły pytaj naszych handlowców.

 

Skontaktuj się z nami!

Salon firmowy będzie czynny w dniach: 2 i 4 maja 2024. Zapraszamy!

Sprzedaż / Salon firmowy

Patryk Rulewski

Konsultant ds. sprzedaży

 

pon - pt:

sob:

0900 - 1700

0900 - 1400

 
 

Realizacja zamówień

Paulina Bąk

Realizacja zamówień

 

pon - pt:

0700 - 1500

 
 

Informacje o dostawie

Dawid Jendraszak

Specjalista ds. logistyki

 

pon - pt:

0600 - 1400

 
 

Obsługa posprzedażna

Mirosław Antul

Konsultant ds. obsługi
posprzedażnej

 

pon - pt:

0700 - 1500

 
 

Płatności i faktury

Monika Wojasińska

Specjalista ds. rozliczeń

 

pon - pt:

0700 - 1500

 
 

Nie masz jeszcze konta?

Zarejestruj się