Razem 0,00 zł

Zobacz koszyk Przejdź do zakupu

Kupujesz prosto od polskiego producenta. Szczegóły

Razem 0,00 zł

Przejdź do oferty

Unia Europejska

535 410 810 / 535 410 808

PON - PT: 0900 - 1700

Biuro obsługi klienta

535 410 810

535 410 808

 

Salon firmowy

Znajdziesz nas tutaj:

Ul. Wiślana 25, 85-773 Bydgoszcz - w pobliżu salonu Ikea oraz sklepu Lidl

Godziny pracy:

Pon - Pt: 1000 - 1800

Sobota: 900 - 1400

 
negocjuj
koszyk
0
0
0 zł

TERMIN I KOSZT DOSTAWY

 

TERMIN DOSTAWY

 

Przy każdym oferowanym produkcie podane zostały terminy realizacji - znajdziesz je na karcie produktu, po prawej stronie od zdjęć. Nasz dział produkcji pracuje w cyklach trwających około 2 tygodni. Na stronie produktu podajemy zawsze aktualny i możliwie dokładny termin doręczenia (Tak! Dla Twojej wygody dostarczamy przede wszystkim w weekendy :) Nasze terminy realizacji zamówień oscylują w granicach 3-6 tygodni - robimy wszystko aby były jak najkrótsze i abyś był na bieżąco informowany o statusie Twojego zamówienia.

 

W przypadku zamówienia produktów z różnym terminem realizacji kwestie transportu ustalamy indywidualnie.

 

Każdorazowo po otrzymaniu zamówienia, wprowadzamy je do systemu wewnętrznego oraz potwierdzamy termin realizacji w osobnym mailu w ciągu 1-2 dni roboczych.

 

 

KOSZT DOSTAWY

 

Ze względu na dbałość o obsługę Klienta do samego końca realizacji zamówienia, nasze wysyłki realizujemy w znaczącej większości przez prywatnych przewoźników współpracujących ściśle z The Beds (99% przesyłek). Dzięki temu unikamy uszkodzenia towaru w trakcie jego dostarczenia, zapewniając terminową dostawę i stały kontakt z kierowcą, który dostarczy do Ciebie meble. Około 5 dni przed wysyłką wyrobów do Klienta, przesyłane są mailowo następujące informacje: dokładny dzień doręczenia, 3 godzinny przedział czasu doręczenia, telefon kontaktowy do kierowcy (dotyczy tylko wysyłek poprzez przewoźników prywatnych - 99% przesyłek).

 

Firm kurierskich unikamy "jak ognia" - niestety nie są one gotowe na dostawy dużych, ciężkich i wymagających zachowania najwyższej ostrożności mebli. Dzięki temu możemy zagwarantować zawsze bezpieczny i terminowy transport wraz z wniesieniem paczek do mieszkania (bez montażu i ustawiania mebli w mieszkaniu/domu klienta) - a w razie potrzeby dysponują Państwo także bezpośrednim numerem telefonu do kierowcy. Taka usługa jest jednak kosztowna tym bardziej, że nasze meble są transportowane zawsze z siedziby firmy bezpośrednio do Państwa - bez przeładunków i niepotrzebnych przestojów. Stąd w naszym sklepie pobieramy opłatę 100,00 zł, 190,00 zł lub 260,00 zł za transport i wniesienie do mieszkania (w zależności od łącznej wagi zamówienia). W przypadku gdy nie możesz odebrać przesyłki we wskazanym przez nas terminie, na Twoje życzenie możemy ją wysłać za pośrednictwem firmy kurierskiej - jednak bez usługi wnoszenia produktów. Możliwy jest także darmowy odbiór osobisty zamówienia w siedzibie firmy, w Bydgoszczy.

Skontaktuj się z nami!

Biuro obsługi klienta / Salon firmowy

Patryk Rulewski

Konsultant ds. sprzedaży

 

535 410 810

pon - pt:

sob:

0900 - 1700

0900 - 1400

 
 

Biuro obsługi klienta

Paulina Bąk

Konsultant ds. sprzedaży

 

535 410 808

pon - pt:

0700 - 1500

 
 

Informacje o dostawie

Dawid Jendraszak

Specjalista ds. logistyki

 

535 410 755

pon - pt:

0700 - 1500

 
 

Płatności i faktury

Agata Bilecka

Specjalista ds. rozliczeń

 

664 974 668

pon - pt:

0700 - 1500

 
 

Nie masz jeszcze konta?

Zarejestruj się