Razem 0,00 zł
Kupujesz prosto od polskiego producenta. Szczegóły
Unia Europejska
PON - PT: 1000 - 1800
Salon firmowy
Znajdziesz nas tutaj:
Ul. Wiślana 25, 85-773 Bydgoszcz - w pobliżu salonu Ikea oraz sklepu Lidl
Godziny pracy:
Pon - Pt: 1000 - 1800
Sobota: 900 - 1500
Droga mebla od tartaku do klienta (część II/II)
DROGA MEBLA OD TARTAKU DO KLIENTA - ZOBACZ CZĘŚĆ 1
Produkcja mebli
Tak przygotowane płyty klejonki litej lub łączonej przekazywane są do mechanicznej i ręcznej obróbki. Polega ona na nadaniu klejonce w pierwszej kolejności odpowiednich rozmiarów i gładkości powierzchni, w drugiej wycinaniu docelowych elementów mebli oraz ich zaopatrywanie w niezbędne frezy i otwory. Zanim poszczególne części trafią na „dział montażu” są starannie szlifowane, a jeżeli jest taka potrzeba załamywane są też ich krawędzie.
Jednym z ostatnich i jednym z ważniejszych przystanków przed przekazaniem gotowych wyrobów do spakowania jest proces ich wykańczania tzn. nadawania im barwy. Do lakierowania lub olejowania mebla przykładamy szczególną wagę. Nawet najlepiej zaprojektowany i „wyrzeźbiony w drewnie” mebel nie będzie posiadał swojego uroku jeżeli będzie nie dość starannie wykończony. Dlatego nie idziemy na kompromisy i stawiamy na sprawdzoną i doświadczoną kadrę.
Ostatnim etapem przed odbiorem mebli jest ich transport i dostawa. Każdy mebel jest przez nas pieczołowicie i staranie przygotowywany do transportu. Meble zabezpieczane są grubą warstwą specjalnie przygotowanych okładzin oraz papieru- dopiero potem umieszczane są w odpowiednich kartonowych opakowaniach. Dzięki temu docierają do Państwa dokładnie w takim stanie, w jakim opuściły naszą firmę.
Wiele lat temu zrezygnowaliśmy z pośrednictwa firm kurierskich (tylko w wyjątkowych przypadkach korzystamy z ich pomocy) i postawiliśmy na naszych własnych, sprawdzonych dostawców. Dla Państwa wygody i mając na uwadze Państwa czas, meble zawsze wnosimy do domu, a dostawy staramy się realizować głównie w weekendy.
Staramy się dokładać wszelkich starań aby nasze produkty i usługi spełniły Państwa oczekiwania. Również w kwestiach obsługi posprzedażowej czy reklamacji, które zdarzają się rzadko, ale zawsze rozpatrywane są z myślą o ukontentowaniu klienta. Wierzymy, że sprawnie rozwiązany problem jest najlepszym wyznacznikiem naszej troski o naszych klientów.
Skontaktuj się z nami!
Sprzedaż / Salon firmowy
Kacper Piątek
Konsultant ds. sprzedaży
Realizacja zamówień
Informacje o dostawie
Obsługa posprzedażna
Płatności i faktury